Sebarang copy, pemindahan maklumat, tukar dalam apa-apa bentuk sama ada elektronik,gambar,rakaman dan sebagainya tanpa kebenaran daripada admin adalah HALAL.Ilmu itu hak Allah.

Sunday, October 31, 2010

huh !! mOod aku skang ...

smalam .. huh !! borim siot !! aku memang tak tau nak wat pe .. nak maen internet .. modem lak tak da .. aduhss .. hmmm .. tgk tv je lah .. lepas stengah jam aku tgk tv .. tiba2 hati aku berkata .. Ya ALLAH !! kenapalah aku terlalu " boring " hari ni ?? kenapa ??? hmm .. ajak nak mengaji .. tapi ........... aku .... emmmm .. hee ~ adalah .. " secret " ... huuhu .. hmm pastu aku tertiba lihat dalam bilik aku kat ats meja study aku tu ada sebuah " novel " bertajuk kau yang satu daripada NIA AZALEA!! .. Oh no !! the novel !! but I do not like reading novels !!!!!!! arhhh ... !! hmmm tapi sudah lama aku tak membacanya .. tiba2 hati aku terasa nak membacanya .. hmm ... huh !! tak pe lah asal aku boleh hilagkan bosan aku nih .. hmmm terlalu kusyuk aku membacanya .. sampai aku tak tersedar diri sekejap .. tgk2 .. oh no !! dah 2 jam aku membaca .. nak hampir separuh aku membaca novel tu ... huh !! best ugak .. hehe ~ akhirnya moOd kebosanan aku berhasil menghilang .. huhuu .........


yeah !!!

No comments:

Post a Comment