Sebarang copy, pemindahan maklumat, tukar dalam apa-apa bentuk sama ada elektronik,gambar,rakaman dan sebagainya tanpa kebenaran daripada admin adalah HALAL.Ilmu itu hak Allah.

Tuesday, November 2, 2010

Ya ALLAH !! Ampunkan lah Dosa2 ku ... !

Assalamu'alaikum...



- Gambar hiasan -

"Ya Allah, seminggu lagi aku akan memasuki dewan peperiksaan. Dan aku akan menduduki ujian ini.Hati aku berasa amat takut dan berdebar2.. Aku malu ya Allah... aku malu untuk memohon sesuatu hajat pada-Mu. Di kala diriku penuh maksiat, di kala aku berdosa pada-Mu, mudah-mudah saja aku memohon hajat pada-Mu... Aku malu untuk memohon pada-Mu sedang aku bermaksiat pada-Mu. Oleh itu ya Allah, cukuplah aku bermohon, agar Engkau mengampuni dosa-dosaku. Ya Allah, cukuplah bagiku jika Engkau menjadikan aku orang yang lebih bertaqwa pada-Mu sesudah tamatnya exam kali ini. Tidak kira gagal atau lulus, yang penting, diriku semakin hampir pada-Mu, walau sejengkal. Aku memohon Ya Allah!"

2 comments: