Sebarang copy, pemindahan maklumat, tukar dalam apa-apa bentuk sama ada elektronik,gambar,rakaman dan sebagainya tanpa kebenaran daripada admin adalah HALAL.Ilmu itu hak Allah.

Sunday, July 24, 2011

سم الله الرحمن الرحيم

Terasa iman dihati kian luntur dan lemah.. barangkali aku sedang berada dipentas percaturan yang semakin sengit kerana kehidupan ini ibarat satu permainan..wahai Teman, tegurlah aku andai aku terleka kerana aku juga manusia biasa yang leka akan nikmat dunia.
Duhai pemilik nyawaku, jangan Engkau biarkan cintaku pada manusia melebihi dari cintaku pada-Mu, jika cinta itu membawa ku alpa pada akhirat, jika cinta itu membuatkan ku lupa pada perintahMu dan jika cinta itu menjauhkan ku dari Mu, aku mohon Ya Allah jauhilah aku dari cinta itu..lindungilah hatiku dan imanku untuk mencintaiMu dengan tulus..dan aku rela dikatakan sombong oleh lelaki kerana aku takut anak dimasa depanku rosak disebabkan dosa dan akhlak buruk yang aku lakukan sekarang.. ampunkanlah dosa hambaMu yang lemah dan hina ini ya Allah ;(

No comments:

Post a Comment